loading...

تکنولوژی

بازدید : 182
3 بهمن 1399 زمان : 22:50

Huawei برای اولین بار از لنزهای فرم آزاد در دوربین های فوق العاده گسترده خود استفاده می کند که امکان کنترل نوری اعوجاج را فراهم می کند. در حال حاضر رقبای آن برای اصلاح این تحریف باید به نرم افزار اعتماد کنند ، که می تواند فاصله کانونی م effectiveثر را اندازه گیری کند ، اما لنز بدون فرم Mate 40 Pro + می تواند خطوط عمودی را خوب و مستقیم نگه دارد بدون اینکه فاصله کانونی زیاد تغییر کند.

عکس های بسیار عریض عالی نیستند ، با اندکی گشودن رنگ های زرد رنگ ، برخی اوقات ارائه برخی از بافت های غیر طبیعی در مناطق پیچیده ، و همچنین برخی از بی ثباتی های تعادل رنگ سفید و قرار گرفتن در معرض نور در نور کم ، اما این موارد کوچک در مورد عملکردی در غیر این صورت عالی است. در عکس های گسترده Mate 40 Pro + نیز سر و صدا در مقایسه با Mi 10 Ultra بهتر است ، اما با توجه به اینکه دستگاه شیائومی برای تقویت صدا و طبیعی تر ، سازگاری تعادل رنگ سفید و یک میدان دید گسترده تر از 12 میلی متر ترجیح می دهد ، Mi 10 Ultra فقط در مورد تجزیه و تحلیل دوربین فوق العاده گسترده ما جایگاه بالایی را کسب می کند.
با تشکر از پیکربندی تله فوتو ، عملکرد Mate 40 Pro + به طور محسوسی نسبت به مدل استاندارد در گروه tele بهبود می یابد. باز هم با نمره تله 129 در رده دوم قرار دارد ، عملکرد کلی نزدیک به رهبر گروه ، Xiaomi Mi 10 Ultra ، با نوردهی بسیار خوب ، دامنه دینامیکی ، جزئیات و کنترل نویز است. در حقیقت ، هوآوی در واقع به لطف برخی الگوریتم های بسیار کارآمد عکاسی محاسباتی ، در برد نزدیک و متوسط کمی بهتر از شیائومی است. با ترکیب تصاویر از دوربین اصلی و کوتاهتر لنزهای دور در برد متوسط و استفاده از OIS از دوربین اصلی برای تصاویر با وضوح فوق العاده در فاصله نزدیک ، Mate 40 Pro + به تصاویر با کیفیت بسیار بالا و امتیازات برتر در این فواصل زوم کوتاه تر دست می یابد.

در تجزیه و تحلیل بزرگنمایی دوربرد ما کاملاً خوب نیست ، و گرچه کیفیت کلی تصویر خوب است ، اما باید چند نکته خوب از آنها آگاه باشید. لنز تله ای معادل 240 میلی متر ، جزئیات بالایی را در بزرگنمایی 10 برابر فراهم می کند ، که درصورت نیاز به بزرگنمایی بسیار عالی است ، اما این در تلفن های هوشمند کمی نادر است. بزرگنمایی را در محدوده قابل استفاده 170 تا 200 میلی متر در جایی که لنز تله دوم کاملاً فعال نشده است رها کنید و برخی مشکلات شروع می شوند. جزئیات در مرکز خوب است ، اما مصنوعات تلفیقی با ارائه بافت غیر طبیعی در زمینه بیرونی در تصاویر منظره یا معماری مشهود است. پردازش همجوشی در پرتره های دوربرد اعمال نمی شود ، بنابراین ارائه بافت در کل فریم سازگارتر است ، اما جزئیات کلی نسبت به عملکردهای برتر در این نوع تصاویر کمی پایین تر است. فوکوس خودکار روی ماژول دور tele نیز مورد انتقاد است ، با واکنش های آهسته که اغلب منجر به بی ثباتی می شود. با این اوصاف ، اگر زمان لازم را به آن اختصاص دهید ، تلفن دور فوکوس دقیق را ارائه می دهد.

مقایسه زیر برخی از جوانب مثبت و منفی را در محدوده طولانی نشان می دهد. جزئیات به خوبی در مرکز حفظ می شوند ، اما نه به سمت لبه ها ، جایی که تفاوت زیادی در ارائه بافت غیر طبیعی است. در مقایسه ، میت 40 پرو استاندارد و Mi 10 Ultra جزئیات کمتری را در مرکز ارائه می دهند اما نتایج سازگارتری در کل تصویر دارند.
نمره ویدیوی 115 Mate 40 Pro + فقط یک امتیاز از نمره برتر ویدیویی که در Mate 40 Pro وجود دارد کم است ، به لطف نتایج عالی در همه زمینه های آزمون. قرار گرفتن در معرض هدف عمدتا در فیلم های داخلی و خارجی دقیق است و دامنه پویایی در اکثر فیلم های استاتیک کاملاً مناسب است ، اگرچه قطع سایه و هایلایت در شرایط نوری با کنتراست بالا بسیار چالش برانگیز است. استراتژی قرار گرفتن در معرض فیلم به طور کلی مشابه استاندارد Mate 40 Pro است. تفاوت های جزئی وجود دارد ، Mate 40 Pro + در برخی از صحنه ها دامنه پویایی کمی بهتری ارائه می دهد - اما با مراحل آشکارتر سازگاری با نوردهی نیز قابل مشاهده است. دامنه پویا در فیلم های استاتیک Mate 40 Pro + بیشتر تمایل دارد ، بنابراین نیازی به بهبود سازگاری ارائه HDR در همه ویدیوها است.
تعادل رنگ سفید در اکثر فیلم ها نسبتاً خنثی و در صحنه های بیرون و فضای داخلی نسبتاً پایدار است. در نور کم ، جایی که تغییرات در ماتریس رنگ و بی ثباتی تعادل رنگ سفید رخ می دهد ، کمی سازگار است ، اما مگر اینکه در نور کم نور زیاد ضبط کنید ، مشکلی نیست. ارائه رنگ به طور کلی دلپذیر است ، اگرچه در پرتره ها ، جایی که رنگ های پوستی مایل به قرمز اغلب قابل مشاهده است ، می تواند کمی بهتر باشد (این توضیح می دهد که چرا نمره رنگ ویدیوی Mate 40 Pro + به طور جزئی کمتر از Mate 40 Pro است).

مانند فیلم های عکسبرداری ، خرید و فروش متناسب با صدا در فیلم های بیرونی و داخلی خوب است. ارائه بافت کاملاً مطابق با استاندارد Mate 40 Pro نیست ، به خصوص در پرتره ها ، که رنگ پوست و رنگ آن به زیبایی ارائه نمی شود. در مورد قرار گرفتن در معرض ویدیو ، Mate 40 Pro + در فیلم های ساکن و متحرک نیز تمایل دارد رفتار کمی متفاوت با افت جزئیات در فیلم های گرفته شده هنگام حرکت داشته باشد.

Huawei برای اولین بار از لنزهای فرم آزاد در دوربین های فوق العاده گسترده خود استفاده می کند که امکان کنترل نوری اعوجاج را فراهم می کند. در حال حاضر رقبای آن برای اصلاح این تحریف باید به نرم افزار اعتماد کنند ، که می تواند فاصله کانونی م effectiveثر را اندازه گیری کند ، اما لنز بدون فرم Mate 40 Pro + می تواند خطوط عمودی را خوب و مستقیم نگه دارد بدون اینکه فاصله کانونی زیاد تغییر کند.

عکس های بسیار عریض عالی نیستند ، با اندکی گشودن رنگ های زرد رنگ ، برخی اوقات ارائه برخی از بافت های غیر طبیعی در مناطق پیچیده ، و همچنین برخی از بی ثباتی های تعادل رنگ سفید و قرار گرفتن در معرض نور در نور کم ، اما این موارد کوچک در مورد عملکردی در غیر این صورت عالی است. در عکس های گسترده Mate 40 Pro + نیز سر و صدا در مقایسه با Mi 10 Ultra بهتر است ، اما با توجه به اینکه دستگاه شیائومی برای تقویت صدا و طبیعی تر ، سازگاری تعادل رنگ سفید و یک میدان دید گسترده تر از 12 میلی متر ترجیح می دهد ، Mi 10 Ultra فقط در مورد تجزیه و تحلیل دوربین فوق العاده گسترده ما جایگاه بالایی را کسب می کند.
با تشکر از پیکربندی تله فوتو ، عملکرد Mate 40 Pro + به طور محسوسی نسبت به مدل استاندارد در گروه tele بهبود می یابد. باز هم با نمره تله 129 در رده دوم قرار دارد ، عملکرد کلی نزدیک به رهبر گروه ، Xiaomi Mi 10 Ultra ، با نوردهی بسیار خوب ، دامنه دینامیکی ، جزئیات و کنترل نویز است. در حقیقت ، هوآوی در واقع به لطف برخی الگوریتم های بسیار کارآمد عکاسی محاسباتی ، در برد نزدیک و متوسط کمی بهتر از شیائومی است. با ترکیب تصاویر از دوربین اصلی و کوتاهتر لنزهای دور در برد متوسط و استفاده از OIS از دوربین اصلی برای تصاویر با وضوح فوق العاده در فاصله نزدیک ، Mate 40 Pro + به تصاویر با کیفیت بسیار بالا و امتیازات برتر در این فواصل زوم کوتاه تر دست می یابد.

در تجزیه و تحلیل بزرگنمایی دوربرد ما کاملاً خوب نیست ، و گرچه کیفیت کلی تصویر خوب است ، اما باید چند نکته خوب از آنها آگاه باشید. لنز تله ای معادل 240 میلی متر ، جزئیات بالایی را در بزرگنمایی 10 برابر فراهم می کند ، که درصورت نیاز به بزرگنمایی بسیار عالی است ، اما این در تلفن های هوشمند کمی نادر است. بزرگنمایی را در محدوده قابل استفاده 170 تا 200 میلی متر در جایی که لنز تله دوم کاملاً فعال نشده است رها کنید و برخی مشکلات شروع می شوند. جزئیات در مرکز خوب است ، اما مصنوعات تلفیقی با ارائه بافت غیر طبیعی در زمینه بیرونی در تصاویر منظره یا معماری مشهود است. پردازش همجوشی در پرتره های دوربرد اعمال نمی شود ، بنابراین ارائه بافت در کل فریم سازگارتر است ، اما جزئیات کلی نسبت به عملکردهای برتر در این نوع تصاویر کمی پایین تر است. فوکوس خودکار روی ماژول دور tele نیز مورد انتقاد است ، با واکنش های آهسته که اغلب منجر به بی ثباتی می شود. با این اوصاف ، اگر زمان لازم را به آن اختصاص دهید ، تلفن دور فوکوس دقیق را ارائه می دهد.

مقایسه زیر برخی از جوانب مثبت و منفی را در محدوده طولانی نشان می دهد. جزئیات به خوبی در مرکز حفظ می شوند ، اما نه به سمت لبه ها ، جایی که تفاوت زیادی در ارائه بافت غیر طبیعی است. در مقایسه ، میت 40 پرو استاندارد و Mi 10 Ultra جزئیات کمتری را در مرکز ارائه می دهند اما نتایج سازگارتری در کل تصویر دارند.
نمره ویدیوی 115 Mate 40 Pro + فقط یک امتیاز از نمره برتر ویدیویی که در Mate 40 Pro وجود دارد کم است ، به لطف نتایج عالی در همه زمینه های آزمون. قرار گرفتن در معرض هدف عمدتا در فیلم های داخلی و خارجی دقیق است و دامنه پویایی در اکثر فیلم های استاتیک کاملاً مناسب است ، اگرچه قطع سایه و هایلایت در شرایط نوری با کنتراست بالا بسیار چالش برانگیز است. استراتژی قرار گرفتن در معرض فیلم به طور کلی مشابه استاندارد Mate 40 Pro است. تفاوت های جزئی وجود دارد ، Mate 40 Pro + در برخی از صحنه ها دامنه پویایی کمی بهتری ارائه می دهد - اما با مراحل آشکارتر سازگاری با نوردهی نیز قابل مشاهده است. دامنه پویا در فیلم های استاتیک Mate 40 Pro + بیشتر تمایل دارد ، بنابراین نیازی به بهبود سازگاری ارائه HDR در همه ویدیوها است.
تعادل رنگ سفید در اکثر فیلم ها نسبتاً خنثی و در صحنه های بیرون و فضای داخلی نسبتاً پایدار است. در نور کم ، جایی که تغییرات در ماتریس رنگ و بی ثباتی تعادل رنگ سفید رخ می دهد ، کمی سازگار است ، اما مگر اینکه در نور کم نور زیاد ضبط کنید ، مشکلی نیست. ارائه رنگ به طور کلی دلپذیر است ، اگرچه در پرتره ها ، جایی که رنگ های پوستی مایل به قرمز اغلب قابل مشاهده است ، می تواند کمی بهتر باشد (این توضیح می دهد که چرا نمره رنگ ویدیوی Mate 40 Pro + به طور جزئی کمتر از Mate 40 Pro است).

مانند فیلم های عکسبرداری ، خرید و فروش متناسب با صدا در فیلم های بیرونی و داخلی خوب است. ارائه بافت کاملاً مطابق با استاندارد Mate 40 Pro نیست ، به خصوص در پرتره ها ، که رنگ پوست و رنگ آن به زیبایی ارائه نمی شود. در مورد قرار گرفتن در معرض ویدیو ، Mate 40 Pro + در فیلم های ساکن و متحرک نیز تمایل دارد رفتار کمی متفاوت با افت جزئیات در فیلم های گرفته شده هنگام حرکت داشته باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 198
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 50
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 26
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 684
  • بازدید کلی : 27081
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه